أخبار بهاء سلطان اليوم كلمات اغنية انا غلطان من ألبوم سيجارة

أخبار بهاء سلطان اليوم كلمات اغنية انا غلطان من ألبوم سيجارة طرح المطرب بهاء سلطان، أغنية “أنا غلطان” خامس أغنيات ألبومه الجديد “سيجارة”، الأغنية هى من كلمات وألحان عزيز الشافعى، توزيع طارق حسيب تسجيل، ميكس وماستر هاني محروس.

وسبق وأعلن المنتج والمخرج نصر محروس، خلال حلقة الصلح بينه وبين بهاء سلطان ببرنامج الإعلامية والفنانة إسعاد يونس “صاحبة السعادة”، إن ألبوم بهاء سلطان “سيجارة”، سيتم طرحه من خلال تقديم أغنية كل أسبوع أو 10 أيام، وذلك بعدما قدم بهاء سلطان خلال الحلقة أغنيات من الألبوم، وهى: “ليالي طويلة”، و”أنا مش هندم”، و”أسيبك ليه”، و”عاملين الصح”.

 انا غلطان بهاء سلطان

أغاني البوم «سيجارة» والأغنيات هي « تعالى أدلعك» ،و«ليالي طويلة»، و«أنا مش هندم»، و«أسيبك ليه»، و«عاملين الصح»، و«أنا غلطان» وهي آخر ما غناه بهاء سلطان مع منتجه السابق نصر محروس

مى كساب توجه رسالة شكر لـ نصر محروس بعد عودة بهاء سلطان

غردت مى، عبر حسابها على تويتر، قائلة:” عودة صوت القلب بهاء سلطان شكرا المنتج الكبير صانع النجوم الكبير كبير نصر محروس وملحن الجيل المعجون فن وألحان وكلمات بتزلزل القلوب عزيز الشافعي مبروك تعالى أدلع”، ورد المنتج نصر محروس، على رسالتها، قائلا:”حبيبتى يا مي الله يبارك فيكى”.

تامر حسنى يكشف كيف قلد صوت بهاء سلطان في فيلم “راجعلى ليه”

بينما أضاف الفنان تامر حسنى، خلال برنامج معكم، المذاع على قناة سى بى سى. اتفقت أنا وبهاء سلطان على موعد لتسجيل الأغنية وكان 12 ظهرا.كما وكلمت بهاء اتفقت على الساعة 12 الظهر.بينما وذهبت الأستوديو لتسجيل الأغنية وانتظرته من 12 ظهرا وحتى 8 بليل.

كما وتابع الفنان تامر حسنى: بهاء سلطان رد علي الساعة 8 .بينما ووجده نائم ، ووجد نصر محروس يكلمنى يقولى “فين المفاجأة؟”، فقولت افتح المايك وقلت الجزء بتاعى والجزء بتاع بهاء سلطان في أغنية “راجعلى ليه”، وسجلت الجملة كورال وقلد صوت بهاء سلطان .

أخبار بهاء سلطان اليوم

المشوار الفنى بين بهاء سلطان ونصر محروس بدأ فى عام 2000، بعد أن تعاقدت شركة “فرى ميوزك” مع الفنان، على أن تقوم الشركة التى يمتلكها “محروس”، بإنتاج وتوزيع الأعمال الفنية، وبالفعل قدم بهاء عددا من الألبومات الغنائية الناجحة أبرزها: “ياللى ماشي”، 3 دقايق، قوم أقف، كان زمان”.

توقف التعاون بين الثنائى لمدة 5 سنوات تقريبًا، حتى أعلنا عن تعاقد جديد مدته 5 سنوات بدأ عام 2009، وتم الاتفاق بينهما على تقديم بهاء لـ 5 ألبومات غنائية بخلاف الأغنيات “السينجل”، وبالفعل قدم بهاء ألبوم “ومالنا”.

كلمات أغنية أنا غلطان للنجم الفخم بهاء سلطان

كلمات اغنية انا غلطان بهاء سلطان

و أنا غلطان عشان حبيت وبينت إهتمامي بيك

عشان كدة يعني بقيت ما أنفعشِ

ومن نظرك نزلت مابقيتش لايق ليك

وكان مفروض ما أحبكشِ

ولو حبيت ما أبينشِ

ودلوقتي خلاص همشي أنا وقلبي اللي دايب فيك

وليه طيب عشان طيب

عشان يعني اللي في قلبي على لساني

بتكسرني وتخسرني

بتخسر حب مش سهل تلاقيه تاني

مفيش أسباب

أنا اللي اخترت من الأول أعيش في عذاب

ألومك ليه وأقولك إيه

ما أنا اللي جريت ورا وهم وطلع كداب

تعبت كتير وبتألم

يا رب أفوق وأتعلم

ومن بكرة أنا وانت هنتقابل ولا الأغراب

كلمات اغنية انا غلطان بهاء سلطان

 

اقرأ ايضاً

زر الذهاب إلى الأعلى